Bloggintresserade

fredag 6 januari 2012

6 Januari

Godmorgon :)
Haha jaa, jag steg nyss upp (A) Så otrooligt skönt att få vara ledig och sova så länge man bara vill :D
Neij men ska snart kolla film med familjen :) De blir nån kärleks komedi tror jag ;) haha

Men annars så ska jag inte alls göra mycket idag, bara ta de lugnt å lyssna på musik (:
Hade planerat att fara ut å gå, men de snöar så mycket så jag får se om det blir av... I så fall kanske senare ikväll :) Det e ju så sjukt skönt att bara vara ute och gå och egentligen inte ha något mål.

Jag har btw lärt meij att fingerspela på gitarren!! :D HAHA, så sjuukt stolt ;)
Elr lärt och lärt, jag HÅLLER PÅ att lära meij, men det e framsteg för jag har inte enns vetat hur man gjorde typ (a)

Men pussheij alla sötisar :*
Hoppas ni får en lika bar dag som meij ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar