Bloggintresserade

onsdag 4 januari 2012

4 Januari

Heij
Idag började ju skolan igen efter jullovet :/ Det var ju endå lite kul att träffa klassen och alla underbara människor i skolan även om det kommer att vara så SJUKT jobbigt att stiga upp tidigt på mornarna...
Har också varit ute och gått idag när jag kom hem från skolan, det blev till och med 6 km!! :D
Duktigt, haha ;) neij men jag hade tänkt gå 5 km till, men hade inte lust med det för det hade hunnit bli så mörkt redan :( Men men, jag kan ju göra det i helgen elr nåt, vi har ju endå lite längre helg nu när det blir tretton-dagen på fredag (:
Jaa-a och nu är jag så trött och sur så jag ligger bara å chillar, och det kommer jag att göra resten av kvällen också ;) haha synd bara att jag inte har nån bra bok att läsa :( men det fixar väl seij endå :)
Pussheij :*

Some awsm shit --->



2 kommentarer: