Bloggintresserade

tisdag 3 januari 2012

3 Januari

Heijj! :)
I morse när jag vaknade så gick jag nästan med det samma ut och skutta snö, och FY va tungt det var, men det var väl för att det var +1 grader ute idag :(
Har på känn att all snö kommer att försvinna igen , och jag som ville skida :( fasst det hinner jag väl med ändå senare i vinter :D
Ja men efter att jag skuttat snö så gick jag in å duschade :D det var SÅ skönt efter att ha varit utomhus och kämpat ;)
HAHA sen så gick jag till Julia's :)
Så jag har varit där å chillat hela dan typ, men kom hem för nån timme sen (:
Och som ni säkert märker så byter jag header typ helatiden... Men det e bara för att jag inte vet vad jag ska ha , haha men som den e nu får den nog förbli en stund iaf :)
Headern jag hade innan :)

Headern jag har nu :)
Pussheij ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar